2024-07-02 10:18 pm

هاب دیفای با ادغام دو پروتکل Umee و Osmosis شکل گرفت

هاب دیفای با ادغام دو پروتکل Umee و Osmosis شکل گرفت

هاب دیفای با ادغام دو پروتکل Umee و Osmosis شکل گرفت

شبکه‌های Umee و Osmosis که هر دو بر روی بلاکچین کازموس ساخته شده‌اند، قرار است ادغام شوند. این ادغام منجر به ایجاد یک هاب DeFi خواهد شد که مزایای مختلفی برای هر دو شبکه خواهد داشت. هاب DeFi جدید از مقیاس‌پذیری و تنوع بیشتری نسبت به هر یک از شبکه‌های جداگانه برخوردار خواهد بود. همچنین، هزینه‌های معاملات در این هاب کاهش خواهد یافت.ادغام Umee و Osmosis یک گام مهم در توسعه اکوسیستم DeFi است.این ادغام باعث می‌شود که خدمات مالی غیرمتمرکز برای کاربران در دسترس‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر شود.
هاب دیفای با ادغام دو پروتکل Umee و Osmosis شکل گرفت

شبکه‌های Umee و Osmosis با هم ادغام می شوند

در اطلاعیه‌ای که در تاریخ ۴ دسامبر منتشر شد، قرار است شبکه‌های Umee و Osmosis، دو پروژه مبتنی بر بلاکچین کوسموس با هم ادغام شوند. این ادغام از طریق یک ارتقاء نرم‌افزاری انجام خواهد شد که کد زنجیره UX Umee را در زنجیره اُسموسیس دوباره پیاده‌سازی می‌کند. این امر امکان ترکیب ویژگی‌های دو شبکه را فراهم می‌کند و یک هاب DeFi جدید برای اکوسیستم کوسموس ایجاد خواهد کرد.

Umee و Osmosis دو پلتفرم مالی غیرمتمرکز (DeFi) هستند که در اکوسیستم کوسموس اجرا می شوند. Umee یک پروتکل وام دهی است که به کاربران امکان می دهد ارزهای دیجیتال را از یکدیگر قرض کنند و وام دهند. Osmosis یک صرافی غیرمتمرکز است که به کاربران امکان می دهد ارزهای دیجیتال را با یکدیگر مبادله کنند.

Umee بر روی زنجیره اختصاصی خود به نام “UX Chain” اجرا می شود. اُسموسیس نیز بر روی زنجیره اختصاصی خود اجرا می شود. بر اساس داده های DefiLlama، این پلتفرم بیش از 23 میلیارد دلار حجم معاملات انباشته داشته و از نظر ارزش کل قفل شده (TVL)، چهارمین زنجیره بزرگ Cosmos است.

اُسموسیس نسخه پل‌شده بیت کوین را به صرافی خود اضافه خواهد کرد

تیم های توسعه پروتکل های Umee و Osmosis اعلام کردند که قصد دارند دو شبکه را ادغام کنند. این ادغام باعث خواهد شد که برنامه وام دهی Umee و صرافی غیرمتمرکز Osmosis در یک زنجیره واحد قرار گیرند. تیم ها ادعا می کنند که این ادغام ویژگی های پیشرفته جدیدی را برای صرافی فعال خواهد کرد، از جمله معاملات حاشیه ای نقطه ای، کوتاه کردن، تسویه ها، استخرهای استیبل کوین، وام های فلش بین زنجیره ای، بازارهای MEV و غیره.

Osmosis، یک صرافی غیرمتمرکز، در تاریخ ۱۲ ژوئیه ویژگی نقدینگی متمرکز را برای اولین بار پیاده‌سازی کرد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا نقدینگی خود را در استخرهای نقدینگی متمرکز قرار دهند. در تاریخ ۳ اکتبر، اُسموسیس اعلام کرد که نسخه پل‌شده بیت کوین را به صرافی خود اضافه خواهد کرد. این نسخه از بیت کوین بر روی زنجیره اُسموسیس اجرا می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد تا بیت کوین را به راحتی در صرافی Osmosisمعامله کنند.

با کرپیتو پارسه میتوانید همیشه در جریان آخرین اخبار و رویدادهای ارزهای دیجیتال صنعت کریپتو قرار بگیرید.
5/5
مطالب مرتبط

There are no comments yet