2024-07-05 1:20 am

صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین (BITO) به رکورد سال 2021 رسید

صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین (BITO) به رکورد سال 2021 رسید
صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین بیتو (BITO)متعلق به پرو شیرز (ProShares)، با جذب سرمایه‌گذاری 1.47 میلیارد دلاری، به رکورد جدیدی در بالاترین سطح سال 2021 دست یافت. این رشد چشمگیر، نشان‌دهنده افزایش علاقه نهادهای مالی به ارز دیجیتال بیت کوین است.

   صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین BITO پروشیرز، با جذب سرمایه‌گذاری 1.47 میلیارد دلاری، رکورد جدیدی به ثبت         رساند.

رشد چشمگیر دارایی‌های صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین BITO پروشیرز، نشان‌دهنده افزایش علاقه نهادهای مالی به ارز دیجیتال بیت کوین است. این علاقه، در حالی افزایش یافته است که درخواست‌های متعددی برای ETF آتی بیت کوین در ایالات متحده ثبت شده است.

براساس این گزارش، BITOیک صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین است که در بورس کالای شیکاگو(CME) معامله می‌شود. این صندوق به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به خرید و نگهداری مستقیم بیت کوین، از سودهای این ارز دیجیتال بهره‌مند شوند.

به زبان ساده‌تر، سرمایه‌گذاران می‌توانند با خرید سهامBITO، به طور غیرمستقیم در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنند. این امر می‌تواند برای سرمایه‌گذارانی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بیت کوین هستند، اما نمی‌خواهند ریسک‌های مرتبط با نگهداری مستقیم بیت کوین را بپذیرند، یک گزینه جذاب باشد.

تقاضای سرمایه‌گذاری در بیت کوین همچنان بالا است. این امر با رشد دارایی‌های تحت مدیریت BITO، صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس (ETF) که بیت کوین را دنبال می‌کند، قابل مشاهده است. سیمئون هیمن، استراتژیست سرمایه‌گذاری جهانی در ProShares معتقد است که این موج رو به افزایش، نشان‌دهنده تقاضا برای یک راه آسان و قانونی برای سرمایه‌گذاری در بیت کوین است.

هیمن افزود: «حجم معاملات روزانه BITO از زمان راه‌اندازی آن به طور متوسط ۱۶۰ میلیون دلار بوده است. این میزان حجم معاملات، BITO را در میان ۵ درصد ETF های ایالات متحده که بیشترین حجم معاملات را دارند، قرار می دهد.»

صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوین (BITO) به رکورد سال 2021 رسید

BITO (ProShares) دارایی‌های بیت کوین

BITO، به طور دقیق قیمت لحظه ای بیت کوین را ردیابی می کند، که احتمالاً به جذابیت آن در میان معامله گران افزوده است. این موضوع به این دلیل است که قیمت BITO، بیشتر با قیمت واقعی بیت کوین همسو است که این موضوع، آن را برای معامله گرانی که می خواهند عملکرد این دارایی را ردیابی کنند، گزینه ای جذاب تر می کند.

در ماه ژوئن، سرمایه گذاران در یک هفته بیش از ۶۵ میلیون دلار سرمایه گذاری کردند که بزرگترین سرمایه گذاری در یک سال بود و رکورد قبلی سال ۲۰۲۳ را که در ماه آوریل با بیش از ۴۰ میلیون دلار بود، شکست.

بیت کوین در چند ماه گذشته گران‌تر شده است؛ زیرا شرکت‌های سرمایه‌گذاری بزرگ مانند BlackRock و Fidelity منتظر تأیید دولت آمریکا برای فروش بیت کوین به مشتریان خود هستند. این موضوع می‌تواند باعث شود که افراد بیشتری بیت کوین بخرند و قیمت آن حتی بیشتر شود.

با کرپیتو پارسه میتوانید همیشه در جریان آخرین اخبار و رویدادهای ارزهای دیجیتال صنعت کریپتو قرار بگیرید.
5/5
مطالب مرتبط

There are no comments yet