2024-07-07 6:01 pm

صرافی Fasset مجوز عرضه‌های توکنی در دبی را دریافت کرد

صرافی Fasset مجوز عرضه‌های توکنی در دبی را دریافت کرد

فهرست مطالب

Fasset ، شرکت صرافی دارایی‌های دیجیتال که در دبی مستقر است، به طور رسمی مجوز لازم برای ارائه خدمات مرتبط با دارایی‌های مجازی(VASP) را از مقام تنظیم‌کننده دارایی‌های مجازی دبی دریافت کرد. عرضه‌های توکنی، روشی برای جمع‌آوری سرمایه از طریق فروش توکن‌های دیجیتال است. این توکن‌ها می‌توانند برای تأمین مالی پروژه‌های جدید، گسترش کسب‌وکارها یا سایر اهداف استفاده شوند. مجوز عرضه‌های توکنی، به صرافی Fasset اجازه می‌دهد تا به شرکت‌ها و پروژه‌های مختلف در انجام عرضه‌های توکنی کمک کند. این امر می‌تواند به رشد اکوسیستم رمزنگاری در دبی کمک کند و به شرکت‌ها و پروژه‌ها این امکان را می‌دهد تا سرمایه مورد نیاز خود را برای توسعه کسب‌وکار خود تأمین کنند.

صرافیFasset مجوز عملیاتی VARA را دریافت کرد

طبق بیانیه ای مطبوعاتی، مجوز عملیاتی سازمان تنظیم مقررات دارایی های مجازی دبی (VARA) که آخرین مرحله در فرآیند تأیید این نهاد است، به صرافی Fasset FZE اجازه می‌دهد تا خدمات کارگزاری و معامله‌گری دارایی‌های دیجیتال را به سرمایه‌گذاران خرد و سازمانی(حقیقی و حقوقی) در سراسر جهان ارائه دهد.

VARA در وب‌سایت خود اعلام کرد که این VASP تنها برای فعالیت‌ها و محصولات خاص مجاز است. این نهاد تنظیم‌کننده اهمیت بررسی کامل سوابق فعالیت‌های تحت نظارتی که شرکت مجاز به انجام آنها است را تأکید می‌کند.

سازمان تنظیم مقررات دارایی های مجازی دبی (VARA) اعلام کرد که مجوز لازم برای ارائه خدمات مرتبط با دارایی‌های مجازی(VASP)صادر شده برای صرافی Fasset FZE، تنها برای فعالیت‌های و محصولات خاصی معتبر است. این رگولاتوری و مقام تنظیم کننده مقررات به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند که قبل از انجام هر گونه معامله با این صرافی، سوابق فعالیت‌های تحت نظارتی آن را بررسی کنند.  

Fasset، سوپر اپ ارزهای دیجیتال خود را راه‌اندازی می‌کند

در همین حال، این صرافی اعلام کرد که از طریق سوپر اپ خود، به دنبال تسهیل دسترسی و استفاده از دارایی‌های دیجیتال برای میلیاردها نفر در سراسر جهان است. این صرافی قصد دارد تا امکان خرید، فروش، ارسال، ذخیره و انجام سایر فعالیت‌ها با دارایی‌های دیجیتال مانند بیت کوین و توکن‌های دارایی‌های واقعی را برای افراد در سراسر جهان فراهم کند.

راهکار «Fasset Connect» این شرکت را به یک بازیگر کلیدی در صنعت دارایی‌های دیجیتال تبدیل می‌کند. این راهکار، کمک می‌کند تا کاربران بیشتری را جذب کند و صنعت دارایی‌های دیجیتال را در مسیر تحول دیجیتال قرار دهد.

Fasset ماه آینده یک نسخه آزمایشی از این راهکار را منتشر خواهد کرد و در ژانویه 2024 به طور کامل آن را در دسترس مشتریان قرار خواهد داد.

این صرافی ، علاوه بر دریافت مجوز فعالیت در دبی، از شرکت مدیریت دارایی جایگزین Investcorp نیز سرمایه‌گذاری جذب کرد. سرمایه‌گذاری Investcorp در Fasset، پیش از دور سری B این صرافی، نشان‌دهنده علاقه رو به رشد نهادهای مالی به فناوری بلاکچین در منطقه خاورمیانه است.

این شرکت مبلغ دقیق سرمایه‌گذاری را اعلام نکرد.

خاورمیانه در حال تبدیل شدن به قطب ارزهای دیجیتال است

بسیاری از شرکت‌های ارز دیجیتال، به طور کلی خاورمیانه و به طور خاص دبی را به عنوان یک قطب ارز دیجیتال در حال ظهور می‌بینند. با توجه به مقررات مناسب، زیرساخت‌های مالی پیشرفته و جمعیت جوان و تحصیل‌کرده، خاورمیانه و به ویژه دبی، به یک مقصد جذاب برای شرکت‌های ارز دیجیتال تبدیل شده است.

خاورمیانه، به ویژه دبی، در حال تبدیل شدن به یک مرکز مهم برای ارزهای دیجیتال است. این امر به دلیل عواملی مانند مقررات حمایتی، زیرساخت‌های مالی پیشرفته و جمعیت جوان و مشتاق به فناوری است.

مجوز VARA، که استاندارد صنعت برای شرکت‌های ارز دیجیتال در خاورمیانه است، به دلیل مقررات حمایتی و زیرساخت‌های مالی پیشرفته، به سرعت در حال محبوبیت است. بسیاری از شرکت‌های بزرگ ارز دیجیتال، از جمله بایننس، بیبیت، ریپل، کریپتو.کام، OKX و هوبی، مجوز VARA را دریافت کرده‌اند تا حضور خود را در منطقه تقویت کنند.

محمد رفیع حسین، مدیرعامل Fasset، گفت که این مجوز، تمرکز شرکت را بر «توانمندسازی مردم در بازارهای نوظهور برای دسترسی به دارایی‌های دیجیتال» تقویت می‌کند. او افزود: تایید VARA به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین چارچوب‌های نظارتی در جهان، پیوند مهمی در مجموعه مجوزهای جهانی ما است که مکان‌هایی مانند اندونزی، مالزی، بنگلادش، پاکستان و ترکیه را به هم متصل می‌کند.

مجوز VARA، که توسط مقامات امارات متحده عربی برای شرکت‌های ارز دیجیتال صادر می‌شود، به Fasset امکان می‌دهد تا دسترسی مردم در بازارهای نوظهور به دارایی‌های دیجیتال را تسهیل کند. این مجوز همچنین به Fasset کمک می‌کند تا حضور خود را در منطقه گسترش دهد.

Fasset با همکاری نهادهای مختلف، دسترسی را گسترش می‌دهد

Fasset، پلتفرم سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال برای بازارهای نوظهور از مزایای تجربه تیم بنیانگذار خود در زمینه مقررات فناوری‌های نوظهور بهره می‌برد. این شرکت در امارات متحده عربی و اندونزی مستقر است.

تیم بنیانگذار Fasset پیش از تأسیس شرکت در سال 2019، در دفتر نخست‌وزیر امارات متحده عربی در زمینه مقررات فناوری‌های نوظهور کار می‌کردند. این تجربه به آنها کمک کرد تا درک عمیقی از چارچوب‌های نظارتی ارزهای دیجیتال داشته باشند و به سرعت با مقررات جدید سازگار شوند.

پلتفرم سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتالFasset، از فناوری بلاکچین برای استفاده آسان از دارایی‌های دیجیتال در دنیای واقعی بهره می برد. این پلتفرم از فناوری بلاکچین برای ایجاد فرصت‌های جدید برای کاربران در سراسر جهان استفاده می‌کند و بر دارایی‌های دیجیتالی امن، پایدار و قابل اعتماد تمرکز دارد.

همچنین، این شرکت «ارزهای دیجیتال امن و پایدار» مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، استیبل کوین‌ها و کالاها و فلزات گرانبها را در اولویت قرار می‌دهد و بر آن تمرکز دارد.

این شرکت برای اینکه افراد بیشتری بتوانند از خدمات آن استفاده کنند، با شرکت‌های مختلفی از جمله شرکت‌های مخابراتی، بانک‌های دیجیتال، ارائه‌دهندگان کیف پول، مدیران سرمایه، شرکت‌های فناوری مالی و مدیران دارایی همکاری می‌کند.

با کرپیتو پارسه میتوانید همیشه در جریان آخرین اخبار و رویدادهای ارزهای دیجیتال صنعت کریپتو قرار بگیرید.
5/5
مطالب مرتبط

There are no comments yet