2024-07-02 10:50 pm

شرکت Hut8 Mining پس از ادغام با شرکتUSBTC، به یک شرکت آمریکایی تبدیل شد

پس از ادغام شرکت‌های Hut8 و USBTC، شرکت جدید Hut8 در بورس اوراق بهادار ایالات متحده ثبت شد. در این فرآیند، سهامداران شرکت Hut8 برای هر یک سهم Hut8 که در اختیار داشتند، 0.2 سهم از سهام عادی شرکت جدید Hut دریافت کردند.

دو شرکت استخراج ارز دیجیتال، Hut 8 Mining Corp و US Bitcoin Corp (USBTC)، در یک ادغام سهام برابر، عملیات خود را با یکدیگر ادغام کردند و یک شرکت جدید مستقر در ایالات متحده به نام Hut 8 Corp (New Hut) را تشکیل دادند.

شرکت استخراج رمز ارز کاناداییHut 8، در 30 نوامبر 2023اعلام کرد که ادغام خود با شرکت US Bitcoin را تکمیل کرده است. این ادغام، به گفته مدیرعامل جدید شرکت، جِیمی لِوِرتون، بزرگترین معامله ادغام و خرید در صنعت ارزهای دیجیتال است. لِوِرتون پیش از این بیش از سه سال مدیرعامل شرکت Hut 8 بود.

ادغام شرکت‌های معدنی کریپتو Hut 8 وUS Bitcoin، منجر به لغو فهرست‌گذاری سهام عادی Hut 8 از بورس اوراق بهادار تورنتو و بازار بورس الکترونیکی Nasdaq تا 4 دسامبر یا قبل از آن خواهد شد. همچنین سهام عادی Hut 8 با سهام عادی New Hut با نماد معاملاتی “HUT” جایگزین خواهد شد. در جریان این فرآیند، سهامداران Hut8 برای هر سهم Hut 8 که در اختیار داشتند، 0.2 سهم از سهام عادی New Hut دریافت خواهند کردند.

آشر جنوت، رئیس شرکت New Hut، اعلام کرد که این شرکت برای هاوینگ بیت کوین آینده آماده می‌شود. با ترکیب منابع، New Hut به حدود 825 مگاوات انرژی ناخالص در شش مکان دسترسی دارد که شامل عملیات استخراج خود، میزبانی و خدمات مدیریت می‌شود. هاوینگ بیت کوین فرآیندی است که پس از هر ۲۱۰ هزار بلاک استخراج شده یعنی تقریبا هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد که در طی آن پاداش استخراج بیت کوین به نصف کاهش می‌یابد.

شرکت استخراج بیت کوین کانادایی Hut8، در سپتامبر مجوز نهایی برای ادغام با شرکت آمریکایی USBTC را از دادگاه عالی بریتیش کلمبیا دریافت کرد. این ادغام که از فوریه برنامه‌ریزی شده بود، به Hut8 امکان می‌دهد تا ظرفیت استخراج خود را به‌طور قابل‌توجهی افزایش دهد.

در آن زمان، ادغام منوط به تأییدیه دادگاه و نظارتی مقامات ایالات متحده و کانادا بود. افزون بر پیچیدگی‌های حقوقی، USBTC درگیر یک «اختلاف حقوقی» با شهر نیاگارا فالز در نیویورک علیه ساکنانی بود که عملیات استخراج را به دلیل آلودگی صوتی ادعایی مورد انتقاد قرار داده بودند. این اختلاف در 7 آوریل حل و فصل شد.

شرکت X (توئیتر سابق)و جک دورسی، بنیانگذار مشترک Block، در تلاش هستند تا عملیات استخراج بیت کوین را در سراسر جهان توزیع کنند.

جک دورسی، مدیرعامل سابق توییتر و Block، اخیراً سرمایه گذاری اولیه به مبلغ 6.2 میلیون دلار را برای راه‌اندازی استخر جدید استخراج بیت کوین غیرمتمرکز Ocean به نام Mummolin رهبری کرد. این استخر با هدف افزایش شفافیت در فرآیند استخراج و امکان دریافت پاداش بلاک توسط استخراج‌کنندگان به طور مستقیم از بیت کوین به جای استخرهای استخراج طراحی شده است.

این سرمایه گذاری توسط Dorsey نشان دهنده حمایت او از تلاش برای تمرکززدایی بیشتر شبکه بیت کوین است. تمرکززدایی به این معنی است که شبکه بیت کوین تحت کنترل هیچ نهاد یا گروه خاصی نیست و در عوض توسط گره ها و استخراج کنندگان در سراسر جهان اداره می شود.

تکیه بیشتر بر استخرهای غیرمتمرکز می تواند به افزایش تمرکززدایی شبکه بیت کوین کمک کند، زیرا این استخرها تحت کنترل هیچ شرکت یا سازمان واحدی نیستند. علاوه بر این، استخرهای غیرمتمرکز اغلب شفافیت بیشتری نسبت به استخرهای متمرکز ارائه می دهند، که می تواند به افزایش اعتماد کاربران به شبکه کمک کند.

هنوز مشخص نیست که آیا استخر غیرمتمرکز Ocean موفق خواهد بود یا خیر، اما سرمایه گذاری Dorsey نشان دهنده علاقه فزاینده به این مدل استخراج جدید است. اگر استخر Ocean بتواند به موفقیت دست یابد، می تواند نقش مهمی در تمرکززدایی بیشتر شبکه بیت کوین ایفا کند. 

با کرپیتو پارسه میتوانید همیشه در جریان آخرین اخبار و رویدادهای ارزهای دیجیتال صنعت کریپتو قرار بگیرید.
5/5
مطالب مرتبط

There are no comments yet