2024-07-02 10:30 pm

سوختن توکن های شیبا در پی آن افرایش قیمت این ارز!

سوختن توکن های شیبا در پی آن افرایش قیمت این ارز!

سوختن توکن های شیبا در پی آن افرایش قیمت این ارز! سوختن توکن های شیبا در پی آن افرایش قیمت این ارز!

شیب برن (Shibburn)گزارش می‌دهد که مقدار چشمگیری از شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته سوخته شده است. مجموع ۸,۶۲۰,۴۵۲,۶۵۳ توکن SHIB در شش تراکنش در روز گذشته سوخته شدند.
این مقدار عظیم به کل مقدار ۸,۶۵۵,۰۱۲,۷۶۴ توکن SHIB سوخته شده در هفت روز گذشته کمک کرد. افزایش نرخ سوختن دیروز SHIB همچنین باعث افزایش شگفت‌انگیزی در نرخ کلی سوختن SHIB شد.

در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع ۸,۶۲۰,۴۵۲,۶۵۳ توکن $SHIB سوخته شده در حالی که تنها ۶ تراکنش انجام شده است.

به گفته وب‌سایت Shibburn، نرخ سوختن روزانه شیبا اینو با یک افزایش ۷۲۷,۸۷۰ درصدی قابل توجه دیده شده است. این افزایش کمی پس از انتقال مقدار زیادی از SHIB به کیف‌های مرده رخ داده است، یعنی بیش از ۸.۶۱ میلیارد توکن.
تیم شیبا اینو در شیباریوم دومین سوخت بزرگ را انجام داده و ۸.۶۱ میلیارد SHIB را به کیف‌های مرده ارسال کرد، کاری که باعث خوشحالی جامعه SHIB و رشد قیمتی آن شد.
لوسی، یکی از اعضای تیم SHIB، گزارش این سوزاندن بزرگ را منتشر کرده و اظهار کرده که سوزاندن بیشتری در راه است. در اوایل هفته، تیم SHIB اعلام کرده بود که اگر به یاد آورده شود، سوخت‌های بزرگ دیگری انجام خواهد داد.
لوسی به اشتراک گذاشت که مدرکی از ۸,۶۱۵,۱۶۹,۴۲۷.۷۶ توکن SHIB با ارزش ۸۹,۵۹۷.۷۶ دلار به کیف‌های مرده ارسال شده است.
تیم SHIB پس از انجام اولین سوخت در شیباریوم در اوایل دسامبر، با ارسال ۸.۲۴ میلیارد SHIB به ارزش ۷۵,۴۱۲ دلار به کیف‌های مرده، دوره جدیدی از سوخت را برای شیبا اینو آغاز کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که شیباریوم شاهد یک افزایش متفجر در تراکنش‌هایش بود.

تراکنش‌های شیباریوم در بیش از سه ماه به بیش از ۱۲۵ میلیون تراکنش رسیده‌اند و در حال حاضر به ۱۲۵,۹۹۹,۵۷۱ تراکنش می‌رسند. لایه ۲ شیبا اینو از دسامبر گذشته به میانگین ۷.۵ میلیون تراکنش روزانه رسیده است؛ تراکنش‌های روزانه در ۲۴ ساعت گذشته به ۷.۵۳ میلیون رسیده است.
قیمت شیبا اینو به سوخت کلان نسبتا مثبت واکنش نشان داده است و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲٪ افزایش یافته و به قیمت ۰.۰۰۰۰۱۰۶۹ دلار معامله شده است، یک سطحی که پتانسیل افزایش‌های بیشتر در قیمت SHIB را داراست.
به گفته علی، یک تحلیلگر رمزارز، شیبا اینو نشانه‌های شکستن قفل‌ها را نشان می‌دهد. اگر SHIB سطح پشتیبان مهمی را به میزان ۰.۰۰۰۰۱۰۳ حفظ کند، مقصد بعدی SHIB ممکن است ۰.۰۰۰۰۱۴۰ باشد. این نشان دهنده افزایش ۴۰ درصدی قیمت شیبا از قیمت فعلی است

با کرپیتو پارسه میتوانید همیشه در جریان آخرین اخبار و رویدادهای ارزهای دیجیتال صنعت کریپتو قرار بگیرید.

سوختن توکن های شیبا در پی آن افرایش قیمت این ارز!

5/5
مطالب مرتبط

There are no comments yet