2024-07-01 1:18 am

دیدار دوم بلک راک، نزدک، و SEC برای تصمیم گیری راجب ETF بیت کوین

دیدار دوم بلک راک، نزدک، و SEC برای تصمیم گیری راجب ETF بیت کوین

دیدار دوم بلک راک، نزدک، و SEC برای تصمیم گیری راجب ETF بیت کوین دیدار دوم بلک راک، نزدک، و SEC برای تصمیم گیری راجب ETF بیت کوین

بلک‌راک، نزدک (Nasdaq)، کمیسیون اوراق بهادار و تبادلات امریکا (SEC) درباره ETF بیت‌کوین دیدار کردند
این دومین دیدار ماهانه بین این مجموعه‌ها درباره تغییرات قوانینی برای لیست کردن ETF بیت‌کوین بود.
به گفته یک یادداشت منتشر شده، نمایندگان بلک‌راک (BLK)، نزدک و کمیسیون اوراق بهادار و تبادلات امریکا (SEC) برای دومین بار در یک ماه برای بحث درباره تغییرات قانونی که برای لیست کردن صندوق مبادله‌ای بیت‌کوین (BTC) لازم است، دیدار کردند.
به گفته یادداشت،بحث درباره «تغییر قانونی پیشنهادی بازار مبادله اوراق بهادار نزدک LLC برای لیست کردن و معامله کردن سهام iShares Bitcoin Trust طبق قانون 5711(d) نزدک» می‌باشد.
قانون 5711(d) نزدک معیارهای خاص و راهنمایی‌های نظارتی برای لیست کردن و معامله کردن سهام اعتماد مبتنی بر کالا در بازار نزدک را تعیین می‌کند، و جزئیات مورد نیاز برای لیست کردن اولیه و مداوم، همراه با تدابیر نظارتی و پیروی، به منظور اطمینان از سلامت بازار و محافظت در برابر فعالیت‌های تقلبی را مشخص می‌کند.
همانطور که قبلاً گزارش کرده بود، اضافه شدن یک توافق نظارتی با هدف کاهش ریسک‌های کنترل بازار مرتبط با معاملات کریپتو – چیزی که کمیسیون اوراق بهادار و تبادلات امریکا (SEC) بسیار نگران آن است.
اخیراً، بلک‌راک پیشنهاد ETF بیت‌کوین خود را با هدف رضایت کمیسیون اوراق بهادار و تبادلات امریکا (SEC)، تغییر داد تا از جمله پرداخت‌های نقدی نیز استفاده شود.
مایکل سیلور از شرکت MicroStrategy در یک حضور در تلویزیون بلومبرگ در این هفته گفت که ETFهای بیت‌کوین احتمالاً بزرگترین توسعه وال استریت در 30 سال اخیر خواهند بود، احتمالاً باعث یک رالی (رشد‌ بزرگ) بزرگ برای بیت‌کوین در سال 2024 به دلیل افزایش تقاضا و شوک عرضه خواهند شد.

با کرپیتو پارسه میتوانید همیشه در جریان آخرین اخبار و رویدادهای ارزهای دیجیتال صنعت کریپتو قرار بگیرید.

دیدار دوم بلک راک، نزدک، و SEC برای تصمیم گیری راجب ETF بیت کوین

5/5
مطالب مرتبط

There are no comments yet