2024-07-07 5:27 pm

دور زدن تحریم با تتر، دیگر ممکن نیست

دور زدن تحریم با تتر، دیگر ممکن نیست

دور زدن تحریم با تتر، دیگر ممکن نیست

تتر با مسدود کردن کیف پول‌های مرتبط با نهادهای تحریم شده، تلاش کرد تا از استفاده این نهادها از تتر برای دور زدن تحریم‌ها جلوگیری کند.

تتر، صادرکننده استیبل کوینUSDT، سیاست جدیدی برای مسدود کردن کیف پول‌های نهادهای تحریم‌شده توسط وزارت خزانه‌داری ایالات متحده (OFAC) معرفی کرد. این سیاست با هدف جلوگیری از سوءاستفاده از USDT و مطابقت با مقررات جهانی وضع شده است.

تتر، سیاست جدیدی را برای مسدود کردن کیف پول‌های نهادهای تحریم‌شده آغاز کرد

تتر، صادرکننده اصلی استیبل کوین جهان، اخیراً گامی پیشگیرانه برای مقابله با فعالیت‌های مرتبط با نهادهای تحریمی برداشته است. در حرکتی جسورانه برای انطباق با استانداردهای نظارتی جهانی، تتر سیاست جدیدی به نام «سیاست مسدود کردن کیف پول داوطلبانه» را آغاز کرده است. این سیاست به طور خاص برای هدف قرار دادن افراد یا نهادهایی که در فهرست ویژه تحریم‌شدگان مالی (SDN) دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (OFAC) ایالات متحده قرار دارند، طراحی شده است.

بهبود امنیت استیبل کوین و همکاری جهانی

هدف اصلی این ابتکار عمل، جلوگیری از سوء استفاده احتمالی از USDT تتر توسط افرادی است که در فهرست SDN قرار دارند. پائولو آردینو، مدیر عامل تتر تأکید کرد که این تصمیم استراتژیک، تعهد تتر را به حفظ امنیت اکوسیستم جهانی خود نشان می‌دهد. با مسدود کردن داوطلبانه آدرس‌های کیف پول جدیداً اضافه شده به فهرست ویژه تحریم‌شدگان مالی (SDN)با آدرس‌هایی که قبلاً موجود بودند، تتر قصد دارد استفاده مفید از فناوری استیبل کوین را تقویت کند و اکوسیستم امن‌تری را برای همه کاربران ایجاد کند.

تصمیم برای اجرای این سیاست، با تلاش‌های مداوم تتر برای همکاری نزدیک با مجریان قانون و نهادهای نظارتی بین‌المللی همسو است. این تصمیم، نشان‌دهنده تعهد این شرکت به حفظ استانداردهای بالای ایمنی در بازار استیبل کوین و مشارکت در رشد مثبت آن است.

نقش تتر در اکوسیستم بیت کوین

آنگونه که تحلیلگر ناشناس EmberCN اشاره کرده، تتر یکی از بزرگترین دارندگان بیت کوین در جهان است که به طور فزاینده ای به بیت کوین علاقه نشان می دهد. در ماه می، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد تا 15 درصد از سود عملیاتی خالص خود را به خرید بیت کوین اختصاص دهد. از آن زمان، تتر بیش از 4000 بیت کوین خریداری کرده است.

مدیر عامل تتر  افزود: سرمایه گذاری تتر در بیت کوین ناشی از اعتقاد این شرکت به ثبات، پتانسیل بیت کوین به عنوان ذخیره ارزش درازمدت و چشم انداز رشد قابل توجه آن است. سرمایه گذاری در بیت کوین نه تنها به دنبال بهبود عملکرد سبد سهام تتر است، بلکه این شرکت را با فناوری تحول آفرین که در آستانه انقلاب در تجارت و زندگی روزمره است، هماهنگ می کند.

سخن آخر

تتر با اجرای سیاست جدید خود در مورد مسدود کردن کیف پول ها، نشان داد که به دنبال مطابقت با مقررات و افزایش امنیت اکوسیستم خود است. در حالی که این شرکت همچنان در حال حرکت در فضای پیچیده دارایی های دیجیتال است، تمرکز آن بر رعایت قوانین و سرمایه گذاری های استراتژیک مهم، آن را در موقعیتی قرار می دهد که به عنوان یک بازیگر اصلی در شکل دادن به آینده استیبل کوین ها و بازار ارزهای رمزنگاری شده عمل کند.

با کرپیتو پارسه میتوانید همیشه در جریان آخرین اخبار و رویدادهای ارزهای دیجیتال صنعت کریپتو قرار بگیرید.

دور زدن تحریم با تتر، دیگر ممکن نیست

5/5
مطالب مرتبط

There are no comments yet