2024-07-02 10:40 pm

دوج کوین در راه فضا است!

دوج کوین در راه فضا است!

ساموئل رید، مدیرعامل شرکت Geometric Energy Corporation، به تازگی  تأیید کرد که مأموریت ماهواره ای “Doge-1” اسپیس ایکس مجوز لازم را از کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) دریافت کرده است.

«مأموریت ماهواره‌ای Doge-1 اسپیس ایکس، که به طور کامل با ارز دیجیتال دوج کوین (DOGE) پرداخت می‌شود، مجوز نهایی را از کمیسیون فدرال ارتباطات ایالات متحده (FCC) دریافت کرد. در پی این خبر، قیمت دوج کوین 4 درصد افزایش یافت.»

این پروژه که حاصل زحمات شرکت فناوری فضایی Geometric Energy Corporation است، در ماه مه ۲۰۲۱ رونمایی شد و قرار است با موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس به فضا پرتاب شود.

مأموریت ماهواره‌ای DOGE-1، اولین پرتاب فضایی است که به طور کامل با توکن های ارز دیجیتال دوج کوین تأمین مالی شده است. این مأموریت قرار است در ژانویه ۲۰۲۴ با یک موشک فالکون ۹ اسپیس‌ایکس پرتاب شود.

هدف از این مأموریت، نمایش محتواهای مختلف از جمله تبلیغات، تصاویر و لوگوها بر روی صفحات نمایش مینیاتوری سطح ماهواره است. این مأموریت تاکنون با تأخیرهایی مواجه شده است که به دلیل عوامل مختلفی از جمله چالش‌های فنی و نگرانی‌های نظارتی، بوده است.

ماهواره DOGE در ژانویه 2024پرتاب خواهد شد

ویژگی منحصر به فرد ماهواره DOGE-1 که با ارز دیجیتال دوج کوین تأمین مالی شده است، در ژانویه ۲۰۲۴ به فضا پرتاب خواهد شد. این مأموریت نه تنها نمادی از نوآوری است، بلکه بیانگر پذیرش روزافزون ارزهای دیجیتال در زمینه‌های مختلف است و نشان می‌دهد که ارزهای دیجیتال در حال گسترش به فراتر از مرزهای مالی سنتی هستند.

مأموریت DOGE-1 تنها پروژه مرتبط با دوج کوین در دست اجرا نیست. گزارش شده است که مأموریت دیگری در حال انجام است، که نشان دهنده علاقه فزاینده به استفاده از ارزهای دیجیتال برای ابتکارات اکتشاف فضایی است. پرتاب تاریخی این مأموریت برای ژانویه 2024 برنامه ریزی شده است.

رشد۴ درصدی دوج کوین در 24ساعت

گفتنی است علاوه بر مأموریت DOGE-1، مأموریت‌های مرتبط دیگری نیز در حال برنامه‌ریزی یا اجرا گزارش شده است. این امر نشان‌دهنده علاقه فزاینده به استفاده از ارزهای دیجیتال برای اکتشاف فضایی است. مأموریت ماهواره DOGE-1 قرار است در ژانویه 2024 با پرتاب آن به فضا آغاز شود. بر اساس اطلاعات وب‌سایت ردیابی قیمت ارزهای دیجیتال «کوین ‌گکو»، دوج کوین پیشروترین ارز دیجیتال مبتنی بر میم(میم کوین) در زمان نگارش این متن با قیمت ۰.۰۸۴۸۷۵ دلار معامله می‌شود. این قیمت نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۴ درصد افزایش داشته است.
با کرپیتو پارسه میتوانید همیشه در جریان آخرین اخبار و رویدادهای ارزهای دیجیتال صنعت کریپتو قرار بگیرید.
5/5
مطالب مرتبط

There are no comments yet