2024-07-02 10:29 pm

تحلیل و بررسی قیمت بیت کوین در هفته هشتم متوالی

تحلیل و بررسی قیمت بیت کوین در هفته هشتم متوالی

تحلیل و بررسی قیمت بیت کوین در هفته هشتم متوالی

بیت‌کوین در معرض قطع سری بی‌سابقه هفته های پرسود بی سابقه از سال ۲۰۱۷ توسط کاربران است و طوفانی برای سال ۲۰۲۴ در حال شکل‌گیری است

به گفته Craig Erlam از OANDA در یک مصاحبه با CoinDesk TV،شرکای بازار انتظار دارند که نرخ بهره به طور شدید در آمریکا، انگلیس و اروپا برای چند سال آینده کاهش یابد که برای دارایی‌های پرخطر مفیدتر است.

قیمت بیت‌کوین به ۴۱،۸۰۰ دلار کاهش یافته و ۴٪ کاهش پیدا کرده است و به شکلی به سمت پایان سری هشت هفته‌ای پر سود از سال ۲۰۱۷ می‌روید.

مطابق با یادداشت IntoTheBlock، سرمایه‌گذاران مبلغ خالص ۸۶۰ میلیون دلار از بیت‌کوین را به صرافی‌ها منتقل کرده‌اند که نشانگر برداشت سود است‌.

پیش‌بینی شده است که بیت‌کوین در اوایل سال ۲۰۲۴ به ۷۵،۰۰۰ دلار برسد زیرا شبکه WOO پیش‌بینی کرده است که تأیید بیت‌کوین ETF نقطه‌ای کلیدی است که با ترکیب داستان‌های هالوینگ و تصویب ETF باعث این رشد می‌شود.

رالی بیت‌کوین (BTC) متوقف شد و این به سمت قطع سری هشت هفته‌ای پرسودی که از سال ۲۰۱۷ داشته می‌رود و قیمت آن در جمعه به حدود ۴۲،۰۰۰ دلار رسید.

با اطلاعات زنجیره‌ای، پشت قیمت‌های متوقف شده، برداشت سود قابل توجهی مشاهده شده است. بیت‌کوین مبلغ ۸۶۰ میلیون دلاری جریان ورودی خالص به صرافی‌های رمزارز را در طی هفته دیده است.

تصویر مرتبط با تحلیل و بررسی قیمت بیت کوین در هفته هشتم متوالی - صفحه 2023 12 18 013058

مطابق با داده‌های تاریخی TradingView، اگر بیت‌کوین در پایان هفته زیر ۴۳،۸۰۰ دلار به اتمام برسد، این می‌تواند اتمام ۸ هفته ای بیت کوین با کندل سبز باشد(طولانی‌ترین سری کندل سبز از آوریل تا ژوئن ۲۰۱۷).

در حال حاضر، BTC در حدود ۴۲،۰۰۰ دلار معامله می‌شود، که تاکنون تقریباً ۴٪ کاهش یافته است از ابتدای هفته.

کارشناسان قیمت‌های بی‌سابقه بیت‌کوین را برای سال آینده پیش‌بینی کرده‌اند

به گفته کارشناسان، نزول اخیر در قیمت احتمالاً یک نوک نازل در رادار است، زیرا بیت‌کوین برای یک سال قوی با چندین داستان سرمایه‌گذاریی که قیمت‌های رو به افزایش را حمایت می‌کند، آماده شده است.
تحلیلگر بازار، Craig Erlam در مصاحبه‌ای با Coindesk TV در روز جمعه گفت: “من فکر می‌کنم این نوع معامله معمولی است. اگر به بازار های دارایی های دیگر نگاه کنید، متوجه می شوید هیچ چیز به صورت خط راست و فقط صعودی حرکت نمی‌کند.”
او توضیح داد: سرمایه گذاران بازار انتظار دارند که نرخ بهره در آمریکا، انگلیس و اروپا به طور ‘شدید’ برای چند سال آینده کاهش یابد که برای دارایی‌های پرخطر نسبت به ۱۸ ماه گذشته که از نرخ‌ ها رو به افزایش بود، مفیدتر است. او افزود: “رسیدن Dow Jones Industrial Average به بیشترین قیمت تاریخی(ATH) در این هفته، بهبود در استقبال سرمایه‌گذاران از ریسک را تأیید کرد.”
همچنین Anthony Rousseau گفت که “هولدرهای بلندمدت” یا HODLers که دارایی‌های خود را حداقل یک سال بدون حرکت نگه می‌دارند، علی‌رغم برداشت سود کوتاه‌مدت، هنوز شروع به فروش نکرده‌اند و این باعث محدود شدن تامین بیت‌کوین می‌شود.
وی گفت: “ممکن است طوفان کاملی برای یک سال قوی در حال شکل‌گیری باشد، با امکان نزدیک شدن بیت کوین و آلت کوین ها به بالاترین رکوردها تا پایان سال ۲۰۲۴.” مسئولان سکوی تجارت رمزارزی WOO پیش‌بینی کرده‌اند که بالاترین رکوردهای تاریخی حتی زودتر هم ممکن است برسد، چرا که لیست‌های ETF ویژه و هالوینگ آینده بیت‌کوین در آوریل که منجر به کاهش نصفی صدور BTC جدید خواهد شد، ممکن است یک ترکیبی باشد که داستان جذاب و پرسودی ایجاد می کند.

با کرپیتو پارسه میتوانید همیشه در جریان آخرین اخبار و رویدادهای ارزهای دیجیتال صنعت کریپتو قرار بگیرید.

تحلیل و بررسی قیمت بیت کوین در هفته هشتم متوالی

5/5
مطالب مرتبط

There are no comments yet