2024-07-05 12:44 am

بیت کوین با رشد ۶.۶ درصدی به ۴۲ هزار دلار رسید

بیت کوین با رشد ۶.۶ درصدی به ۴۲ هزار دلار رسید

بیت کوین با رشد ۶.۶ درصدی به ۴۲ هزار دلار رسید

بیت کوین، ارز دیجیتال محبوب، امروز صبح با رشد ۶.۶ درصدی به ۴۲ هزار دلار رسید و به روند صعودی خود بازگشت. این افزایش قیمت نشان می‌دهد که بازار بیت کوین پس از مدتی کاهش قیمت، دوباره در حال رونق است.

قیمت بیت کوین، پس از مدتی کاهش قیمت، امروز صبح با رشد چشمگیری به اوج ۴۲ هزار و ۱۰۰ دلار رسید و پس از یک کاهش جزئی پس از عبور از مرز ۴۲ هزار دلار، در حال حاضر با قیمت ۴۱ هزار و 800 دلار معامله می‌شود.  این افزایش قیمت، نشان می‌دهد که بازار ارزهای دیجیتال پس از سقوط Terra در ماه مه ۲۰۲۲، دوباره در حال بهبود است.

با این حال، این افزایش قیمت، همزمان با افزایش تصفیه‌ها در بازار ارزهای دیجیتال رخ داده است. به طوری که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۶۰ میلیون دلار تصفیه شده است که عمدتاً موقعیت‌های فروش کوتاه را تحت تأثیر قرار داده است.

بیت کوین به بالاترین سطح خود از ماه مه ۲۰۲۲ رسید

این جهش افزایش قیمت، نشان‌دهنده بازگشت کامل قیمت بیت کوین به سطحی بالاتر از ۴۱ هزار دلار در اوایل ماه مه ۲۰۲۲ است و همچنین نشان‌دهنده رشد ارزش بیت کوین بیش از ۱۵۰ درصد از ابتدای سال است.

ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال پس از مدتی کاهش قیمت، اکنون با رشد چشمگیری مواجه شده و به ۱.۶۲ تریلیون دلار رسیده است. این افزایش قیمت، همچنین نشان‌دهنده افزایش ارزش بازار ترکیبی ارزهای دیجیتال بیش از ۴ درصد در ۲۴ ساعت گذشته است.

آخرین بار ارزش بازار ترکیبی ارزهای دیجیتال در اواخر آوریل ۲۰۲۲ به این سطح رسیده بود.

حجم معاملات ارزهای دیجیتال در بورس‌های ارزهای دیجیتال، در ماه نوامبر با رشد چشمگیری مواجه شد و به بیش از ۸۲۶ میلیارد دلار رسید. این میزان، بالاترین حجم معاملات ماهانه از ماه مارس ۲۰۲۳ بود.

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد حجم معاملات روزانه بیت کوین، در ۱ دسامبر، بیش از ۳۰ میلیارد دلار بود. اما در حال حاضر، به ۳۲ میلیارد دلار رسیده است که در بالاترین سطح سالانه و بالاترین سطح خود از نوامبر ۲۰۲۲ قرار دارد.

افزایش قیمت بیت کوین، در ۲۴ ساعت گذشته، با تصفیه‌های قابل توجه در بازار ارزهای دیجیتال همراه بوده است. این تصفیه‌ها، نشان‌دهنده نگرانی برخی سرمایه‌گذاران نسبت به آینده بازار ارزهای دیجیتال است.

۲۱۶ میلیون دلار تسویه شد

داده‌های Coinglass نشان می‌دهد که ۷۵٬۸۸۷ معامله‌گر در بازار ارزهای دیجیتال، با تسویه متحمل زیان شدند و دارایی‌های آنها به ارزش بیش از ۲۱۶ میلیون دلار از بین رفت. اکثر این تسویه‌ها موقعیت‌های فروش کوتاه را هدف و تحت تأثیر  قرار داد که در نتیجه  در مقایسه با کمی بیش از ۵۰ میلیون دلار در موقعیت‌های خرید بلند، ۱۶۶ میلیون دلار موقعیت فروش کوتاه از بین رفت.

در حالی که بیت کوین در مرکز توجه قرار دارد، اما سایر ارزهای دیجیتال با ارزش نیز در روز دوشنبه 4دسامبر با افزایش‌های متفاوتی مواجه شدند. اتریوم (ETH) بیش از ۴ درصد افزایش یافت تا جایگاه خود را بالای محدوده ۲۲۵۰ دلار حفظ کند. BNB افزایشی نسبتاً محتاطانه‌تر بیش از ۲ درصد داشت و به قیمت فعلی ۲۳۴ دلار رسید، در حالی که سولانا در ۲۴ ساعت گذشته بدون تغییر معامله شد و در محدوده ۶۳.۵۰ دلار در نوسان بود.

با کرپیتو پارسه میتوانید همیشه در جریان آخرین اخبار و رویدادهای ارزهای دیجیتال صنعت کریپتو قرار بگیرید.
5/5
مطالب مرتبط

There are no comments yet