2024-07-01 1:34 am

بزرگترین استخراج بیت کوین توسط ماینرها

بزرگترین استخراج بیت کوین توسط ماینرها

بزرگترین استخراج بیت کوین توسط ماینرها بزرگترین استخراج بیت کوین توسط ماینرها

در ماه گذشته، بزرگترین استخراج‌کنندگان بیت‌کوین همه‌ی تولیدات خود را همزمان با رشد شدید قیمت توکن فروخته و بخشی از دارایی‌هایشان را نقدینگی کرده‌اند.
با توجه به داده‌های درگاه اطلاعاتی The Miner Mag،بالاترین استخراج‌کنندگان بیت‌کوین در ماه گذشته بیشتر از تعداد تولید شده را فروختند.
سیزده استخراج‌کننده عمومی، با سود گرفتن از رالی (رشد) قیمت بیت‌کوین در اکتبر، مبلغ ۱۶۴ میلیون دلار ارزش بیت‌کوین را فروختند.

نسبت نقدینگی به تولید بیت‌کوین در ماه گذشته به ۱۰۴٪ افزایش یافت، که از ۷۰٪ تابستان گذشته بود.

بزرگ ترین استخراج‌کنندگان رمزارز با استفاده از رشد قیمت بیت‌کوین در ماه گذشته، بیشتر از مقدار تولید شده را فروختند.
بر اساس پستی در درگاه اطلاعاتی The Mag، استخراج‌کنندگان عمومی بیت‌کوین از جمله Hut و Bit Digital، مجموعاً ۱۵٬۴۹۲ توکن به ارزش ۱۶۴ میلیون دلار را فروختند.
چون مقدار فروش بیشتر از تعداد ایجاد شده بود، نسبت نقدینگی به تولید بیت‌کوین از ۷۰٪ تابستان به ۱۰۴٪ در اکتبر افزایش یافت. این نشان می‌دهد که استخراج‌کنندگان از ذخایر بیت‌کوین خود استفاده کرده و توکن‌ها را تخلیه کرده‌اند.

این اتفاق در حالی افتاد که بیت‌کوین با ۳۰٪ افزایش ماهانه، به بالای ۳۹٬۰۰۰ دلار صعود کرد.

“هر چند برخی شرکت‌ها به طور منظم کلیه بیت‌کوین‌های استخراج شده خود را هر ماه فروش می‌دهند، اما دیگران مانند Marathon، Hut 8، Cipher، CleanSpark، Bit Digital راهبر های مختلفی را پیش می‌گیرند و در اکتبر بیشتر از ماه‌های گذشته توکن‌ها را تخلیه کرده‌اند”. استخراج‌کنندگان معمولاً سکه‌های تولید شده را برای تجدید جریان‌های نقدی یا بهره‌برداری از افزایش قیمت‌ها می‌فروشند. این رشد قیمت‌ها با توجه به پیش‌بینی مثبتی که اطمینان از تأیید ETF بیت‌کوین را می‌دهد، به بالاترین مقادیر ماهانه دست یافت. در حال حاضر، ارزش بیت‌کوین به ۴۱٬۷۴۶ دلار رسیده که نسبت به سال جاری ۱۱۵٪ رشد داشته است. یکی از دلایل ممکن برای فروش توکن‌ها این است که استخراج‌کنندگان ممکن است می‌خواهند با فروش، ضربه‌ای که در نیمه کاهش بیت‌کوین در سال ۲۰۲۴ قرار است وارد شود را کاهش دهند. فروش توکن‌ها به تأمین موجودی بیت‌کوین در بازار کمک می‌کند که در حال حاضر کمبود دارد.
با کرپیتو پارسه میتوانید همیشه در جریان آخرین اخبار و رویدادهای ارزهای دیجیتال صنعت کریپتو قرار بگیرید.

بزرگترین استخراج بیت کوین توسط ماینرها

5/5
مطالب مرتبط

There are no comments yet