2024-07-02 10:44 pm

برندگان هک‌آپ جهانی Call for Code 2023معرفی شدند

برندگان هک‌آپ جهانی Call for Code 2023معرفی شدند

هک‌آپ جهانی Call for Code، که برای ششمین سال متوالی برگزار می‌شود، به شرکت‌کنندگان خود امکان دسترسی به ابزارها و فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند هوش مصنوعی، محاسبات ابری و بلاک چین را می‌دهد.

سازمان David Clark Cause، شرکت IBM، دفتر کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل و بنیاد لینوکس در تاریخ 6 دسامبر برنده‌گان هک‌آپ Call for Code 2023 را اعلام کردند.

هک‌آپ جهانی Call for Code، که توسط سازمان David Clark Cause برگزار می‌شود، بزرگترین رویداد سالانه در نوع خود است که شرکت‌کنندگانی از بیش از 180 کشور جهان را گرد هم آورده است. این هک‌آپ تاکنون باعث تولید بیش از 24000 برنامه شده است.

رقابت امسال هک‌آپ جهانی Call for Code بر حل «مهم‌ترین مسائل جهانی زمان ما» مانند: تغییرات آب و هوایی، فقر و نابرابری با استفاده از فناوری‌هایی از جمله هوش مصنوعی IBM، WatsonX متمرکز بود. این مسابقات شامل جوایز اصلی در سه دسته توسعه‌دهنده، دانشگاهی و استارتاپی بود.

برندگان هک‌آپ جهانی Call for Code امسال، علاوه بر جایزه نقدی 50000 دلاری، از پشتیبانی توسعه‌ای IBM و شرکای آن نیز برخوردار خواهند شد.

برندگان هک‌آپ جهانی Call for Code 2023معرفی شدند

تیم AGNO از شرکت Hexaware Technologies با توسعه پلتفرم هوش مصنوعی Farmistar، برنده دسته توسعه‌دهنده هک‌آپ جهانی Call for Code امسال شد. این پلتفرم به کشاورزان کوچک کمک می‌کند تا با استفاده از داده‌های لحظه‌ای، تصمیمات بهتری در مورد مدیریت محصول خود بگیرند.

تیم Phyto از دانشگاه سیدنی با استفاده از فناوری‌های هوش مصنوعی IBM، ابزاری برای تجزیه و تحلیل ژئو فضایی و آب و هوایی خاک آلوده توسعه داد. این ابزار به کشاورزان کمک می‌کند تا با استفاده از فرایندهای طبیعی، خاک را به حالت اولیه خود بازگردانند.

در دسته فروشنده/استارتاپ مستقل هک‌آپ جهانی Call for Code امسال، تیم Synergy Squad از شرکت مهندسی دیجیتال Persistent با پلتفرم کاهش زباله مصرفی مبتنی بر متن به گفتار Offshelf، بالاترین امتیازها را کسب کرد و برنده شد.

هوش مصنوعی مولد

ظهور مدل‌های زبانی بزرگ مبتنی بر ترانسفورماتور، مانند ChatGPT OpenAI، منجر به گسترش استفاده از فناوری‌های تولید هوش مصنوعی شده است. با این حال، علیرغم محبوبیت رابط‌های کاربری چت بات سبک‌وزن که بر روی مجموعه داده‌های عظیم آموزش دیده‌اند، مدل‌های محبوب مصرف‌کننده معمولاً برای کاربردهای تجاری دقیق یا ایمن کافی در نظر گرفته نمی‌شوند.

هوش مصنوعی تولیدی که با داده‌های سازمانی و با تأکید بر امنیت توسعه یافته است، در حال حاضر در سازمان‌ها به‌طور گسترده‌ای استفاده می‌شود. مدل‌های Titan آمازون و WatsonX IBM از جمله نمونه‌های پرکاربرد و برجسته این نوع هوش مصنوعی هستند.

WatsonX IBM یک پلتفرم یکپارچه برای هوش مصنوعی تولیدی است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا راه‌حل‌های هوش مصنوعی خود را سریع‌تر و آسان‌تر توسعه دهند و پیاده‌سازی کنند. این پلتفرم شامل مدل‌های بنیادی، یک مخزن داده و یک کیت توسعه است.

با کرپیتو پارسه میتوانید همیشه در جریان آخرین اخبار و رویدادهای ارزهای دیجیتال صنعت کریپتو قرار بگیرید.
5/5
مطالب مرتبط

There are no comments yet