2024-07-02 10:21 pm

بازی های Web3 فرصتی برای همه

بازی های Web3 فرصتی برای همه

بازی های Web3 فرصتی برای همه

بازی‌های Web3مبتنی بر بلاکچین، با وجود نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، در سال جاری از ثبات نسبی برخوردار بوده‌اند. کارشناسان این حوزه پیش‌بینی می‌کنند که سال آینده شاهد تحولات چشم‌گیری در این حوزه باشیم.
هنری چانگ، مدیرعامل شرکت بازی‌سازی کره‌ ایWemade پیش‌بینی می‌کند که در سال 2024 تعداد بازی‌های مبتنی بر بلاکچین منتشر شده افزایش خواهد یافت. او در بیانیه‌ای به Cointelegraph گفت کاربردهای Web3 در بازی‌ها پیچیده‌تر خواهد شد.
چانگ افزود:«بازی‌های مبتنی بر بلاکچین در سال آینده شاهد رشد و توسعه بیشتری خواهند بود. توسعه‌دهندگان با افزایش تجربه و اعتماد به نفس خود، آزمایشات بیشتری با عناصر بلاکچین انجام خواهند داد و بازی‌های پیچیده‌تری را با مکانیک‌های جدید و گیم‌پلی‌های جذاب ارائه خواهند کرد.»

بازی‌های مبتنی بر بلاکچین، با حمایت مایکروسافت و G2Aبه جریان اصلی صنعت بازی می‌پیوندند

علاوه بر افزایش تعداد بازی‌های مبتنی بر بلاکچین، چانگ معتقد است که استودیوهای بازی بیشتری نیز به حوزه بازی های Web3 وارد خواهند شد. او دلیل این امر را ویژگی‌های ذاتی بازی‌های مبتنی بر بلاکچین می‌داند که امکان ایجاد جریان درآمد جدید، تجربیات جدید و تعامل بیشتر با جامعه را فراهم می‌کند.

چانگ معتقد است که بازی‌های بازی های Web3دارای سه مزیت اصلی هستند: مالکیت دارایی‌های درون بازی برای گیمرها، اتصال اقتصاد واقعی به بازی‌ها و سازگاری با سایر سیستم‌ها و خدمات.

بارتوش اسکوارچک، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاریG2A Capital Group، که مالکیت و مدیریت بازار بازی G2A را بر عهده دارد، با چانگ موافق و معتقد است که در سال 2024 شاهد همکاری بیشتری بین بازیگران سنتی صنعت بازی و استارت‌آپ‌های Web3 خواهیم بود.

در ماه نوامبر 2023، دو اتفاق مهم در زمینه بازی‌های مبتنی بر بلاکچین رخ داد؛ مایکروسافت و G2A اسکوارچک به ترتیب در تاریخ 2 و 16 نوامبر 2023، اقداماتی را برای حمایت از بازی‌های مبتنی بر بلاکچین انجام دادند. مایکروسافت با سرمایه‌گذاری در شرکت بازی سازی Wemadeکره جنوبی، حمایت خود را از این حوزه نشان داد و G2Aاسکوارچک نیز با راه‌اندازی بازار NFT برای بازی‌های مبتنی بر بلاکچین، به حوزه بازی‌های Web3وارد شد.

بازی‌های مبتنی بر بلاکچین، گیمرها را به وجد می‌آورند

بنیانگذار و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاریG2A Capital Group، معتقد است که همکاری بیشتر بین بازیگران سنتی و استارت‌آپ‌های Web3 می‌تواند منجر به پذیرش گسترده‌تر بازی‌های مبتنی بر بلاکچین شود. او گفت: «این همکاری‌ها می‌تواند به بهبود دسترسی و رابط کاربری این بازی‌ها کمک کند و همچنین منجر به توسعه بازی‌های پیچیده‌تر و جذاب‌تر شود که مخاطبان بیشتری را جذب می‌کنند.»

این مدیر ارشد صنعت بازی معتقد است که ادغام NFT ها برای دارایی های درون بازی و ظهور یک بازی Web3 واقعی با رتبه Triple A می تواند به بازی های مبتنی بر بلاکچین کمک کند تا از حالت نوپایی خارج شوند و به یک جریان اصلی در صنعت بازی تبدیل شوند.

با کرپیتو پارسه میتوانید همیشه در جریان آخرین اخبار و رویدادهای ارزهای دیجیتال صنعت کریپتو قرار بگیرید.

بازی های Web3 فرصتی برای همه

5/5
مطالب مرتبط

There are no comments yet