2024-07-02 10:37 pm

ادغام NFT ها برای دارایی های درون بازی

ادغام NFT ها برای دارایی های درون بازی

ادغام NFT ها برای دارایی های درون بازی

توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) دارایی‌های دیجیتالی منحصربه‌فرد و غیرقابل تقسیم هستند که نمی‌توان آنها را با یکدیگر مبادله کرد. آنها می‌توانند برای نمایندگی دارایی‌های درون بازی مانند: شخصیت‌ها، آیتم‌ها و زمین‌ها استفاده شوند.

ادغام واتصال NFT ها به بازی های مبتنی بر بلاکچین می تواند به گیمرها امکان دهد تا دارایی های درون بازی خود را به عنوان دارایی های واقعی در اختیار داشته باشند و آنها را با یکدیگر معامله کنند و از ارزش آنها بهره مند شوند. این امر می تواند منجر به ایجاد اقتصادهای درون بازی پویا و پایدار شود.

بازی‌هایTriple A، بازی‌های ویدیویی با بودجه بالا و گرافیک و گیم‌پلی‌ای خیره‌کننده هستند. ظهور یک بازی Web3 واقعی با رتبه Triple A می‌تواند توجه گیمرهای بیشتری را به این نوع بازی‌ها جلب کند و همچنین می‌تواند به پیشرفت صنعت بازی‌های Web3 کمک کند.

نحوه جذب بازیکنان بیشتر در بازی های Web3

مدیران ارشد صنعت بازی معتقد اند که دو عامل کلیدی، یعنی ادغام NFT ها و ظهور بازی های Web3 واقعی با رتبه Triple A، می تواند به تحولات بنیادین در صنعت بازی کمک کند. علیرغم چشم‌اندازهای روشن صنعت بازی‌های مبتنی بر بلاکچین در سال 2024، جذب گیمرهای جدید همچنان یکی از بزرگترین چالش‌های پیش روی این صنعت است. به گفته مدیرعامل شرکت بازی‌سازی کره‌ ایWemade ، فناوری بلاکچین برای اکثر طراحان و توسعه دهندگان بازی پیچیده است. این امر می تواند مانع از درک کاربران از بازی شود. بازی های Web3 پتانسیل زیادی برای جذب بازیکنان جدید دارند، اما برای دستیابی به این هدف، باید فناوری را ساده تر کرده و تجربه کاربر را بهبود بخشید.

بازی «پیشگامانه«Web3» نقطه عطفی برای صنعت بازی‌های مبتنی بر بلاکچین

هنری چانگ بر این باور است که با ساده‌سازی ادغام عناصر Web3 در بازی‌ها و هوشمند کردن و بومی سازی بیشتر قسمت‌های زنجیره‌بلوکی بازی‌ها، می‌توان چالش‌های موجود را برطرف کرد. مدیر عامل معتقد است که گیمرهای متوسط با درک ساده‌تر این فناوری‌ها، می‌توانند خیلی سریع‌تر با آنها سازگار شوند و این امر به پذیرش گسترده‌تر Web3 در بازی‌ها کمک خواهد کرد.

در همین حال، بارتوش اسکوارچک، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاریG2A Capital Group دوباره تأکید کرد که ظهور یک بازی «پیشگامانهWeb3» می‌تواند نقطه عطفی برای صنعت بازی‌های مبتنی بر بلاکچین باشد. این بازی می‌تواند استانداردهای جدیدی را تعیین کند و تجربه کلی بازیکنان را بهبود بخشد. اسکوارچک معتقد است که این بازی «قطعه گمشده» است که می‌تواند به توجه Web3 و پذیرش گسترده‌تر در مقیاس بزرگ کمک کند.  

با کرپیتو پارسه میتوانید همیشه در جریان آخرین اخبار و رویدادهای ارزهای دیجیتال صنعت کریپتو قرار بگیرید.

ادغام NFT ها برای دارایی های درون بازی

5/5
مطالب مرتبط

There are no comments yet