2024-07-02 10:49 pm

آینده روشن و امیدوارکننده ارزهای دیجیتال

آینده روشن و امیدوارکننده ارزهای دیجیتال

آینده روشن و امیدوارکننده ارزهای دیجیتال

Jonas Jünger ، مدیر منطقه Binance، بر اهمیت این مکانیسم تأکید کرد. او گفت که این مکانیسم بیت کوین را از پول فیات متمایز می کند، که عرضه آن می تواند به طور نامحدود افزایش یابد.

او گفت که کاهش عرضه بیت کوین یک ویژگی مهم است که باعث می شود بیت کوین یک دارایی ارزشمند و بادوام باشد. او گفت که این مکانیسم باعث می شود که سرمایه گذاران احساس اطمینان بیشتری به بیت کوین داشته باشند و در نتیجه تمایل بیشتری به سرمایه گذاری در آن داشته باشند.

Jünger همچنین خاطرنشان کرد که کاهش عرضه بیت کوین با افزایش پذیرش آن توسط مردم و مشاغل، اهمیت بیشتری پیدا می کند. او گفت که با افزایش تعداد افرادی که بیت کوین را می‌خرند و می‌فروشند، تقاضا برای آن افزایش می‌یابد. این امر می‌تواند باعث افزایش قیمت بیت کوین شود و در نتیجه ارزش آن را برای سرمایه‌گذاران بیشتر کند.

زمستان رمزنگاری، فرصتی برای رشد

João Leite، مدیر توسعه کسب و کار Polkastarter، دیدگاه خود را در مورد نحوه مواجهه استارتاپ‌های ارزهای دیجیتال با زمستان رمزنگاری ارائه داد.

Leite گفت که بسیاری از استارتاپ‌های ارزهای دیجیتال در طول بازار گاوی بیش از حد هزینه کردند و خزانه‌ای برای خود ایجاد نکردند. این امر آنها را در برابر نوسانات بازار آسیب‌پذیر کرد.

او به استارتاپ‌های ارزهای دیجیتال توصیه کرد که در طول زمستان رمزنگاری محتاط باشند و به هیجان بازار توجه نکنند. او گفت که آنها باید هوش بلندمدت داشته باشند و برای چند سال بودجه داشته باشند.

توافق Binance نگرانی‌ها را برطرف می‌کند

Leite مدیر توسعه کسب و کار Polkastarter همچنین اقدام اخیر اجرایی علیه Binance و متعاقب آن توافق 4.3 میلیارد دلاری آن با وزارت دادگستری ایالات متحده را به عنوان یک پیشرفت مثبت برای صنعت ارزهای دیجیتال توصیف کرد. او گفت که این توافق هر گونه نگرانی در مورد عملیات آینده بزرگترین صرافی جهان از نظر حجم معاملات را برطرف می کند.

Leite گفت که زمستان رمزنگاری فرصتی برای استارتاپ‌های ارزهای دیجیتال برای بازنگری در استراتژی‌های خود و ایجاد پایه‌ای محکم‌تر برای آینده است. او گفت که استارتاپ‌هایی که هوش بلندمدت داشته باشند و در زمان سختی محتاط باشند، در نهایت موفق خواهند شد.

در مجموع، این رویدادها نشان دهنده افزایش چشمگیر علاقه به بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده است و این احتمال وجود دارد که قیمت ها در سال 2024 و پس از آن همچنان افزایش یابد.

با کرپیتو پارسه میتوانید همیشه در جریان آخرین اخبار و رویدادهای ارزهای دیجیتال صنعت کریپتو قرار بگیرید.
5/5
مطالب مرتبط

There are no comments yet