2024-07-05 12:59 am

آیا بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰ هزار دلار می رسد؟

استاندارد چارترد، بانک سرمایه‌گذاری بریتانیایی، پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید. این بانک معتقد است که تقاضا برای بیت کوین همچنان در حال افزایش است و این ارز دیجیتال به عنوان یک دارایی ارزشمند و قابل اعتماد در سراسر جهان تبدیل می‌شود. استاندارد چارترد در گزارش جدید خود اظهار داشت که تأیید زودهنگام یک ETF بیت کوین(صندوقی قابل معامله در بورس) در ایالات متحده می‌تواند عامل افزایش تقاضا برای این ارز دیجیتال و درنتیجه افزایش قیمت آن شود.
آیا بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰ هزار دلار می رسد؟

 این بانک معتقد بود که بیت کوین به دلیل محبوبیت خود به عنوان یک دارایی امن و قابل اعتماد، افزایش قیمت داشته است. به گفته جف کندریک و تیمش، تأیید چند ETF بیت کوین در ایالات متحده می تواند عامل بعدی رشد قیمت بیت کوین باشد. این ETFها احتمالاً زودتر از انتظار تأیید می شوند؛ چون مردم از بیت کوین برای محافظت از دارایی‌های خود در برابر تورم و نوسانات بازار استفاده می‌کنند و آن را یک دارایی قابل ذخیره با ارزش به شمار می‌آورند. براین اساس، این بانک امروز نیز بر این پیش‌بینی خود تأکید کرد و گفت که همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود.

  بانک سرمایه‌گذاری استاندارد چارترد پیش‌بینی خود در ماه آوریل را تکرار کرد. این بانک اعلام کرد که قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

نتیجه گیری بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، همچنان سلطه خود را بر بازار ارزهای دیجیتال باقدرت حفظ کرده است تا جایی که سهم خود از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال را از ۴۵ درصد در آوریل به ۵۰ درصد در ماه جاری افزایش داده است. بانک استاندارد چارترد معتقد است که قیمت بیت کوین تا پایان سال جاری به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید. این بانک بر این اساس استدلال می کند که معرفی زودتر از موعد ETFهای نقطه ای ایالات متحده، باعث افزایش تقاضا برای بیت کوین خواهد شد. این نشان می دهد که احتمال رسیدن به سطح ۱۰۰ هزار دلار دلار آمریکا قبل از پایان سال ۲۰۲۴ وجود دارد.

با کرپیتو پارسه میتوانید همیشه در جریان آخرین اخبار و رویدادهای ارزهای دیجیتال صنعت کریپتو قرار بگیرید.
5/5
مطالب مرتبط

There are no comments yet